A keveklima.hu weboldalán Cookie-kat használunk annak érdekében, hogy megkönnyítsük Neked az oldal használatát és releváns információkat jeleníthessünk meg. Felhívjuk szíves figyelmed, hogy az oldal további használata a Cookie-k használatára vonatkozó beleegyezést jelenti. Adatvédelmi tájékoztatónkat ITT találod.

Garancia

SAMSUNG: 
ALAPGARANCIA: 36 hónap
A garancia érvényesítésének feltétele: az üzembe helyezési előírások betartása, garanciajegy szakszerű kitöltése, és az évenkénti, számlával, vagy munkalappal igazolt szakszerű karbantartás.
 
LG:
ALAPGARANCIA: 12 hónap
+ 24 hónap (az üzembe helyezési előírások betartása, garanciafüzet szakszerű kitöltése, és évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt szakszerű karbantartás elvégzése esetén)
2015. június 15-től 10 év garancia vonatkozik minden Magyarországon vásárolt Mono-split Inverteres légkondicionáló kompresszorára (ingyenes alkatrész biztosítás), amely nem foglalja magában a javítás, a munka- és kiszállási díját.

MIDEA:
ALAPGARANCIA: 12 hónap
KITERJESZTETT GARANCIA: 
Lakossági oldalfali mono-splitek esetében: +48 hónap teljeskörű garancia
Nem lakossági jellegű berendezések esetében: +24 hónap teljeskörű garancia
Párátlanítók esetében: NINCS
A kiterjesztett garanciát csak az általunk meghatározott készülékekre lehet érvényesíteni, minden más termékre csak az általános 1 év garancia vehető igénybe.
A kiterjesztett garancia feltételei: 
1. A készülék importőre igazoltan a Planning&Trading Kft.
2. A készülék minimum évente egyszeri karbantartása a készülék üzembehelyezésétől számítva folyamatosan ingazoltan megtörtént. 

MDV:
ALAPGARANCIA: 12 hónap
KITERJESZTETT GARANCIA: 
Lakossági oldalfali mono-splitek esetében: +48 hónap teljeskörű garancia
Nem lakossági jellegű berendezések esetében: +24 hónap teljeskörű garancia
Párátlanítók esetében: NINCS
A kiterjesztett garanciát csak az általunk meghatározott készülékekre lehet érvényesíteni, minden más termékre csak az általános 1 év garancia vehető igénybe.
A kiterjesztett garancia feltételei: 
1. A készülék importőre igazoltan a Planning&Trading Kft.
2. A készülék minimum évente egyszeri karbantartása a készülék üzembehelyezésétől számítva folyamatosan ingazoltan megtörtént. 

GREE:
Lakossági mono split és multi berendezések: 36 hónap teljeskörű jótállás+24 hónap jótállás a kompresszorra.
Egyéb berendezések esetén: 36 hónap

DAIKIN: 3+2+2 év 

A 2023. október 1 után telepített és beüzemelt gépekre kibővített  garancia igényelhető, mely regisztrációhoz kötött a Stand-By-Me platformon keresztül:

Mit is jelent a 3+2+2 év?

●             3 év alap jótállás  

●             +2 év kibővített teljeskörű jótállás  

●             +2 év kibővített alkatrész jótállás 

A regisztráció után a garancia automatikusan kibővítésre kerül.

Az éves karbantartás elvégzése feltétele a garanciának.

Egyéb feltételek:

●             Stand-By-Me regisztráció a beüzemelést igazoló dokumentum feltöltésével – szerződött Daikin partner végezheti el, részletekért forduljon kollégáinkhoz  

●             A beüzemelést jogosultsággal rendelkező szerelő végezte, vagy a Daikin Heating Szerviz üzemelte be a hőszivattyút 

●             A rendszeres éves karbantartásokat elvégezte a jogosultsággal rendelkező partner, és a munkalap feltöltésre került a Stand-By-Me-be

Kérjük a vásárlás után a mellékelt kezelési utasítást és a garanciafüzetet olvassa el, valamint a beüzemelést követően bizonyosodjon meg arról, hogy a beüzemelő szakszerviz tájékoztassa Önt a szakszerű üzemeltetésről.
  
A garancia érvényét veszti:

  • a Megrendelő a fizetési feltételeknek nem tett eleget,
  • nem rendeltetésszerű használat esetén
  • szakszerűtlen szerelés esetén
  • ha a berendezést olyan személy helyezte üzembe, aki nem rendelkezik erre vonatkozóan jogosítványokkal.

 Általános garanciális feltételek.

A berendezés üzembe helyezését csak az arra kiképzett szakember végezheti.
A jótállási igény csak a helyesen kitöltött jótállási jeggyel érvényesíthető.
A jótállási igényt a berendezés tulajdonosa érvényesítheti, amennyiben rendelkezésére áll a megfelelően kitöltött jótállásijegy, a fizetési (számla, nyugta) és a beüzemelési bizonylat.
A jótállási jegy megrongálódása, elhagyása, helytelen kitöltése, át- illetve kijavítása, a garancia elvesztésével jár!
Amennyiben a vásárolt készülék 3 munkanapon belül meghibásodik, azt a forgalmazó köteles kicserélni a vársárlás helyén, feltéve, ha a hiba nem a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, illetve ha a megfelelő dokumentumokat be tudja mutatni és a termék gyári csomagolása megvan.
A készülék meghibásodását az üzembehelyező szakszervíznél kell bejelenteni. Amennyiben a szakszervíz nem érhető el, úgy Samsung berendezések esetében hívja a 0680-SAMSUNG telefonszámot, egyéb berendezések esetén a KeveCom Kft szervízszámát (06-20/266-6840) ahol kollégáink tájékoztatják a további tennivalókról.

A garancia megszűnéseinek okai:
  • szakszerűtlen telepítés
  • nem rendeltetésszerű használat
  • átalakítás
  • helytelen tárolás
  • elemi kár
  • helytelenül kitöltött beüzemelési szelvény
  • az előírt karbantartás hiánya,
  • a berendezésen lévő gyári szám címke hiánya, megrongálódása
  • a karbantartás ténye nincs számlával alátámasztva.