Sima, feliratos, megbizhatos

NEM TÁMOGATOTT BÖNGÉSZŐ!

Ön az Internet Explorer olyan verzióját használja, amelyet a kevecool.hu nem támogat!
Kérjük használja a Google Chrome, a Mozilla Firefox vagy az Internet Explorer legfrissebb verzióját!
További segítségért hívja ügyfélszolgálatunkat, a +36 53 352-926 vagy +36 20 KEVECOM (+36 20 5383-266) telefonszámon.

Frissítsen egy korszerű böngészőre!
Viszonteladói belépés

Kosár

Az Ön kosara üres!
Megrendeléshez kérjük használja a "Kosár"-ba gombot!

Gyártók

 
     
 
     
 

Megtekintett termékek

Ön még nem tekintett meg terméket!

Hírek, blog

Egyszerűsödtek a Samsung garanciális feltételei

Egyszerűsödtek a Samsung garanciális feltételei

Ezúton tájékoztatunk, hogy a KeveCom Kft által forgalomba hozott magyarországi garanciával rendelkező Samsung légkondicionáló berendezések regisztrációhoz kötött garanciális feltételei egyszerűbbé váltak.
 
Formula Renault vezetés

Formula Renault vezetés

A tavalyi év végén a karácsonyi ebédünkön az ajándékozás során két viszonteladó partnerünk is a Formula Renault vezetést választotta.
 
még több hír és blog bejegyzés

Vevő ajánlások

Kicsit félve rendeltem az interneten egy ilyen összegű dolgot, de rátaláltam a KeveCool.hu-ra és egy kis "leellenőrzés" után, biztatóak voltak számomra a szakmai referenciák, így megrendeltem az inverteres klíma berendezést. Az ügyintézés megfelelően működött.

Jakab János, Szarvas

még több ajánlás
Ingyenes házhozszállítás
Cetelem Online áruhitel
14 napos pénzvisszafizetés

Hírek, információk


Hol vásároljak klíma berendezést?

2014 June 02, Monday

A több mint 20 éves szakmai tapasztalatunk során azt a jelenséget figyelhettük meg, hogy amint bejön a kánikula a klíma vásárlók többsége megkeresi a legolcsóbb légkondicionálót és csak később jönnek rá, hogy milyen részmegoldás született annyi pénzért amennyiből akár jól is meg lehetett volna oldani a klímatizálás feladatát. Erre alapoznak a szezonális szerelők és a multi áruházak vevő csalogató olcsó klíma ajánlataik.

Gondold csak végig, szerinted mi alapján mutat rá egy klíma típusra a multi áruház értékesítője aki az árukészlet mindössze néhány százalékát kitevő klíma részlegért is felel. A megkérdezett eladó hiába végzi kiválóan a munkáját, ha csak minden 30. vásárló akar klímát venni. Egyszerűen nem ez a szakterülete, miért is lenne, ha alig kell klímás kérdésekre válaszolnia. Tehát elég kicsi az valószínűsége, hogy az igényeidnek legoptimálisabb klíma berendezést mutasson.

De a hozzá nem értés még nem minden! Gondolj bele, az importőr egy multiba beszállít klíma berendezéseket, amit ott megveszel, és egy szezonális szerelővel beszerelteted. Tegyük fel az egyik nap nem indul be a klíma. Valakinek meg kell javítania, szerinted ki vállalja ilyen esetben a garanciát? A szerelő szezonban valószínűleg nem megy ki megkeresni a hibát, megrendelni az alkatrészt majd egy újabb kiszállással beszerelni, mert úgy van vele neki csak a szereléssel keresett néhány ezer forintos árrésébe nem fér bele a sok kiszállás és a javítással eltöltött óra. A nyár elmúltával pedig már nem érhető el mivel csak szezonban megsokszorozódott vásárlói igényre alapozva indította be tevékenységét. A multi megint csak nem megy ki, hanem egyből az importőrhöz irányít, mivel ott lehet a garanciát érvényesíteni. Az importőrnek pedig megint csak nem kötelessége helyszínre menni, mert ő csak alkatrész-garanciát vállal. A kánikula kínzó hőségében, sok utánjárással napok-hetek múlva sikerül a garanciát érvényesíteni és végre időpontot kapni a helyszíni szemlére, ahol valaki megállapítja, hogy a készüléket le kell cserélni és megkezdődik az újabb várakozás a szerelés időpontjára.

Ha a fentieket ésszerűen végig gondolod olyan klímás szakcéget választasz, akik az év 12 hónapjában személyesen, telefonon, üzlethelységgel, szakemberekkel, mérnökökkel áll az rendelkezésedre.



  Vissza a hírekhez