SAMSUNG:
ALAPGARANCIA:
A termék árától függően 250.000 Ft-ig 2 év, a felett pedig már 3 év.
A garancia feltétele:
A készülék szakszerűen lett üzembe helyezve.
Garanciajegy hiánytalanul kitöltve, (Ennek hiányában a számla is elegendő)
Évenkénti, számlával, vagy munkalappal igazolt szakszerű karbantartás.
LG:
ALAPGARANCIA: A termék árától függően 250.000 Ft-ig 2 év, a felett pedig már 3 év.
2015. június 15-től 10 év garancia vonatkozik minden Magyarországon vásárolt Mono-split Inverteres légkondicionáló kompresszorára (ingyenes alkatrész biztosítás), amely nem foglalja magában a javítás, a munka- és kiszállási díját.
MIDEA:
ALAPGARANCIA: A termék árától függően 250.000 Ft-ig 2 év, a felett pedig már 3 év.
KITERJESZTETT GARANCIA:
Lakossági oldalfali mono-splitek esetében: +48 hónap teljeskörű garancia
Nem lakossági jellegű berendezések esetében: +24 hónap teljeskörű garancia
Párátlanítók esetében: NINCS
A kiterjesztett garanciát csak az általunk meghatározott készülékekre lehet érvényesíteni, minden más termékre csak az általános 1 év garancia vehető igénybe.
A kiterjesztett garancia feltételei:
1. A készülék importőre igazoltan a Planning&Trading Kft.
2. A készülék minimum évente egyszeri karbantartása a készülék üzembehelyezésétől számítva folyamatosan ingazoltan megtörtént.
MDV:
ALAPGARANCIA: A termék árától függően 250.000 Ft-ig 2 év, a felett pedig már 3 év.
KITERJESZTETT GARANCIA:
Lakossági oldalfali mono-splitek esetében: +48 hónap teljeskörű garancia
Nem lakossági jellegű berendezések esetében: +24 hónap teljeskörű garancia
Párátlanítók esetében: NINCS
A kiterjesztett garanciát csak az általunk meghatározott készülékekre lehet érvényesíteni, minden más termékre csak az általános 1 év garancia vehető igénybe.
A kiterjesztett garancia feltételei:
1. A készülék importőre igazoltan a Planning&Trading Kft.
2. A készülék minimum évente egyszeri karbantartása a készülék üzembehelyezésétől számítva folyamatosan ingazoltan megtörtént.
GREE:
Lakossági mono split és multi berendezések: 36 hónap teljeskörű jótállás+24 hónap jótállás a kompresszorra.
Egyéb berendezések esetén: 36 hónap
DAIKIN: 3+2+2 év
A 2023. október 1 után telepített és beüzemelt gépekre kibővített garancia igényelhető, mely regisztrációhoz kötött a Stand-By-Me platformon keresztül:
Mit is jelent a 3+2+2 év?
● 3 év alap jótállás
● +2 év kibővített teljeskörű jótállás
● +2 év kibővített alkatrész jótállás
A regisztráció után a garancia automatikusan kibővítésre kerül.
Az éves karbantartás elvégzése feltétele a garanciának.
Egyéb feltételek:
● Stand-By-Me regisztráció a beüzemelést igazoló dokumentum feltöltésével – szerződött Daikin partner végezheti el, részletekért forduljon kollégáinkhoz
● A beüzemelést jogosultsággal rendelkező szerelő végezte, vagy a Daikin Heating Szerviz üzemelte be a hőszivattyút
● A rendszeres éves karbantartásokat elvégezte a jogosultsággal rendelkező partner, és a munkalap feltöltésre került a Stand-By-Me-be
Kérjük a vásárlás után a mellékelt kezelési utasítást és a garanciafüzetet olvassa el, valamint a beüzemelést követően bizonyosodjon meg arról, hogy a beüzemelő szakszerviz tájékoztassa Önt a szakszerű üzemeltetésről.
A garancia érvényét veszti:
- a Megrendelő a fizetési feltételeknek nem tett eleget,
- nem rendeltetésszerű használat esetén
- szakszerűtlen szerelés esetén
- ha a berendezést olyan személy helyezte üzembe, aki nem rendelkezik erre vonatkozóan jogosítványokkal.
Általános garanciális feltételek.
A berendezés üzembe helyezését csak az arra kiképzett szakember végezheti.
A jótállási igény csak a helyesen kitöltött jótállási jeggyel érvényesíthető.
A jótállási igényt a berendezés tulajdonosa érvényesítheti, amennyiben rendelkezésére áll a megfelelően kitöltött jótállási jegy, a fizetési (számla, nyugta) és a beüzemelési bizonylat.
Amennyiben a vásárolt készülék 3 munkanapon belül meghibásodik, azt a forgalmazó köteles kicserélni a vársárlás helyén, feltéve, ha a hiba nem a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, illetve ha a megfelelő dokumentumokat be tudja mutatni és a termék gyári csomagolása megvan.
A készülék meghibásodását az üzembehelyező szakszervíznél kell bejelenteni. Amennyiben a szakszervíz nem érhető el, úgy Samsung berendezések esetében hívja a 0680-SAMSUNG telefonszámot, egyéb berendezések esetén a KeveCom Kft szervízszámát (06-20/20 538 3266) ahol kollégáink tájékoztatják a további tennivalókról.
A garancia megszűnéseinek okai:
- szakszerűtlen telepítés
- nem rendeltetésszerű használat
- átalakítás
- helytelen tárolás
- elemi kár
- helytelenül kitöltött beüzemelési szelvény
- az előírt karbantartás hiánya,
- a berendezésen lévő gyári szám címke hiánya, megrongálódása
- a karbantartás ténye nincs számlával alátámasztva.