Vásárlási tájékoztató
AZ ELEKTRONIKUS SZERZŐDÉSKÖTÉS LÉPÉSEI:
- A webáruházban való vásárláshoz nem szükséges Regisztráció.Regisztráció webáruházunkba.
- A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre. A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk.
- Belépés a „Kosár” menüpontba, ahol véglegesítheti a Megrendelő megrendelését, a valós adatai, a szállítási és fizetési mód kiválasztása után. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor a KeveCom Kft., és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 10 percen belül nem érkezik, Megrendelő a (53) 352-926 ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.
- A KeveCom Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja, majd egyúttal felkeresi telefonon a Vásárlót a szállítási mód és időpont pontosítása céljából is.
- A megrendelést követően előzetesen egyeztetett időpontban a futárszolgálat kiszállítja a megrendelt árukat a Megrendelő által megadott szállítási címre.
- A megrendelés és visszaigazolás nyelve: magyar.
- A megrendeléssel és visszaigazolással létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a KeveCom Kft. nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.
ADATBEVITELI HIBÁK KIJAVÍTÁSÁNAK TECHNIKAI LEHETŐSÉGEI
1. Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:
- a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
- a Rendelés végleges leadása előtt lehetőség nyílik az összes adat és a rendelt termék átnézésére, szerkesztésére
2. Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze a info@kevecom.hu e-mail címen. Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 1 munkanapon belül kézbesíthetjük a megrendelt termékeket és akkor a tévedés korrigálására már nincs lehetőség.
PROBLÉMÁK, REKLAMÁCIÓ
A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati telefonon, az (53) 352-926 számon tud jelezni.