Sima, feliratos, megbizhatos

NEM TÁMOGATOTT BÖNGÉSZŐ!

Ön az Internet Explorer olyan verzióját használja, amelyet a kevecool.hu nem támogat!
Kérjük használja a Google Chrome, a Mozilla Firefox vagy az Internet Explorer legfrissebb verzióját!
További segítségért hívja ügyfélszolgálatunkat, a +36 53 352-926 vagy +36 20 KEVECOM (+36 20 5383-266) telefonszámon.

Frissítsen egy korszerű böngészőre!
Viszonteladói belépés

Kosár

Az Ön kosara üres!
Megrendeléshez kérjük használja a "Kosár"-ba gombot!

Gyártók

 
     
 
     
 

Megtekintett termékek

Ön még nem tekintett meg terméket!

Hírek, blog

Egyszerűsödtek a Samsung garanciális feltételei

Egyszerűsödtek a Samsung garanciális feltételei

Ezúton tájékoztatunk, hogy a KeveCom Kft által forgalomba hozott magyarországi garanciával rendelkező Samsung légkondicionáló berendezések regisztrációhoz kötött garanciális feltételei egyszerűbbé váltak.
 
Formula Renault vezetés

Formula Renault vezetés

A tavalyi év végén a karácsonyi ebédünkön az ajándékozás során két viszonteladó partnerünk is a Formula Renault vezetést választotta.
 
még több hír és blog bejegyzés

Vevő ajánlások

Nagyon jó a honlap, nagyon könnyen kezelhető, egyértelmű és sok információt tartalmaz! Könnyen kezelhető,és jól átlátható honlap. A rendeléssel és a szállításal is minden rendben volt, jött az e-mail, hogy éppen hol tart a a rendelés és kiszállítás folyamata!

Csider László, ​Győr

még több ajánlás
Ingyenes házhozszállítás
Cetelem Online áruhitel
14 napos pénzvisszafizetés

Vásárlási tájékoztató


AZ ELEKTRONIKUS SZERZŐDÉSKÖTÉS LÉPÉSEI:

  1. A webáruházban való vásárláshoz nem szükséges Regisztráció.Regisztráció webáruházunkba.
  2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre. A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk.
  3. Belépés a „Kosár” menüpontba, ahol véglegesítheti a Megrendelő megrendelését, a valós adatai, a szállítási és fizetési mód kiválasztása után. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor a KeveCom Kft., és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 10 percen belül nem érkezik, Megrendelő a (53) 352-926 ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.
  4. A KeveCom Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja, majd egyúttal felkeresi telefonon a Vásárlót a szállítási mód és időpont pontosítása céljából is.
  5. A megrendelést követően előzetesen egyeztetett időpontban a futárszolgálat kiszállítja a megrendelt árukat a Megrendelő által megadott szállítási címre.
  6. A megrendelés és visszaigazolás nyelve: magyar.
  7. A megrendeléssel és visszaigazolással létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a KeveCom Kft. nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

ADATBEVITELI HIBÁK KIJAVÍTÁSÁNAK TECHNIKAI LEHETŐSÉGEI

1. Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök: 

  • a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
  • a Rendelés végleges leadása előtt lehetőség nyílik az összes adat és a rendelt termék átnézésére, szerkesztésére

2.  Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze a info@kevecom.hu e-mail címen. Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 1 munkanapon belül kézbesíthetjük a megrendelt termékeket és akkor a tévedés korrigálására már nincs lehetőség.


PROBLÉMÁK, REKLAMÁCIÓ

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati telefonon, az (53) 352-926 számon tud jelezni.