Sima, feliratos, megbizhatos

NEM TÁMOGATOTT BÖNGÉSZŐ!

Ön az Internet Explorer olyan verzióját használja, amelyet a kevecool.hu nem támogat!
Kérjük használja a Google Chrome, a Mozilla Firefox vagy az Internet Explorer legfrissebb verzióját!
További segítségért hívja ügyfélszolgálatunkat, a +36 53 352-926 vagy +36 20 KEVECOM (+36 20 5383-266) telefonszámon.

Frissítsen egy korszerű böngészőre!
Viszonteladói belépés

Kosár

Az Ön kosara üres!
Megrendeléshez kérjük használja a "Kosár"-ba gombot!

Gyártók

 
     
 
     
 

Megtekintett termékek

Ön még nem tekintett meg terméket!

Hírek, blog

Egyszerűsödtek a Samsung garanciális feltételei

Egyszerűsödtek a Samsung garanciális feltételei

Ezúton tájékoztatunk, hogy a KeveCom Kft által forgalomba hozott magyarországi garanciával rendelkező Samsung légkondicionáló berendezések regisztrációhoz kötött garanciális feltételei egyszerűbbé váltak.
 
Formula Renault vezetés

Formula Renault vezetés

A tavalyi év végén a karácsonyi ebédünkön az ajándékozás során két viszonteladó partnerünk is a Formula Renault vezetést választotta.
 
még több hír és blog bejegyzés

Vevő ajánlások

Egy Gree Home inverteres klímát rendeltem a keveklíma.hu oldalról. Az ügyfélszolgálat fél napon belül felvette velem a kapcsolatot, a klíma pedig 2 napon belül, már meg is érkezett. Minden úgy működött ahogy kell.

Rigó Judit, Székesfehérvár

még több ajánlás
Ingyenes házhozszállítás
Cetelem Online áruhitel
14 napos pénzvisszafizetés

Vásárlási tájékoztató


AZ ELEKTRONIKUS SZERZŐDÉSKÖTÉS LÉPÉSEI:

  1. A webáruházban való vásárláshoz nem szükséges Regisztráció.Regisztráció webáruházunkba.
  2. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). Vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre. A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk.
  3. Belépés a „Kosár” menüpontba, ahol véglegesítheti a Megrendelő megrendelését, a valós adatai, a szállítási és fizetési mód kiválasztása után. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor a KeveCom Kft., és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 10 percen belül nem érkezik, Megrendelő a (53) 352-926 ügyfélszolgálati telefonszámon érdeklődhet megrendelésének állapotáról.
  4. A KeveCom Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja, majd egyúttal felkeresi telefonon a Vásárlót a szállítási mód és időpont pontosítása céljából is.
  5. A megrendelést követően előzetesen egyeztetett időpontban a futárszolgálat kiszállítja a megrendelt árukat a Megrendelő által megadott szállítási címre.
  6. A megrendelés és visszaigazolás nyelve: magyar.
  7. A megrendeléssel és visszaigazolással létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a KeveCom Kft. nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

ADATBEVITELI HIBÁK KIJAVÍTÁSÁNAK TECHNIKAI LEHETŐSÉGEI

1. Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök: 

  • a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
  • a Rendelés végleges leadása előtt lehetőség nyílik az összes adat és a rendelt termék átnézésére, szerkesztésére

2.  Ha mégis tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze a info@kevecom.hu e-mail címen. Fontos, hogy a rendelést követően ezt haladéktalanul tegye meg, mert akár 1 munkanapon belül kézbesíthetjük a megrendelt termékeket és akkor a tévedés korrigálására már nincs lehetőség.


PROBLÉMÁK, REKLAMÁCIÓ

A megrendelés teljesítésével kapcsolatos bármely problémát, reklamációt Megrendelő az alábbi ügyfélszolgálati telefonon, az (53) 352-926 számon tud jelezni.