Gyakran Ismételt Kérdések
Vásárolhatok regisztráció nélkül is?
A webáruházunkban való vásárláshoz nem szükséges a regisztráció. Azonban ajánljuk a regisztrációt, hiszen így nyomonkövetheti rendeléseit, árajánlatot tud kérni esetleges több klíma vásárlása esetén és az árajánlatát is nyomon tudja követni.
Amennyiben persze ezekre nincs szüksége, a webáruházunkban gyorsan és egyszerűen, regisztráció nélkül is vásárolni tud.
Amennyiben persze ezekre nincs szüksége, a webáruházunkban gyorsan és egyszerűen, regisztráció nélkül is vásárolni tud.
Telefonon is tudok rendelni?
Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 9 és 17 óra között várja a hívásokat a +36 20 KEVECOM ( +36 20 5383-266 -os) telefonszámon.
Honnan fogom tudni, hogy sikerült-e megrendelnem a terméket?
Minden rendelés után a rendszerünk egy automatikus visszaigazoló levelet küld a megadott e-mail címre, amennyiben a rendelés sikeres volt.
Ezért fontos, hogy a megadott e-mail cím valós legyen és helyesen legyen megadva!
Ezért fontos, hogy a megadott e-mail cím valós legyen és helyesen legyen megadva!
Melyik átvételi/szállítási módot válasszam?
Nagykőrös vonzáskörzetében lakik, akkor tudjuk ajánlani személyes átvételünket. A kosárban válassza a személyes átvételt és mi felkeressük Önt telefonon a továbbiakkal kapcsolatban.
Amennyiben távolabb él átvevőpontjainktól, úgy a futárszolgálattal történő szállítást választjuk. Szállításunk INGYENES, ráadásul a Samsung klímák esetében akár 1-2 napon belül lehetséges.
Ebben az esetben válassza a szállítás futárszolgálattal opciót a megrendeléskor.
Amennyiben távolabb él átvevőpontjainktól, úgy a futárszolgálattal történő szállítást választjuk. Szállításunk INGYENES, ráadásul a Samsung klímák esetében akár 1-2 napon belül lehetséges.
Ebben az esetben válassza a szállítás futárszolgálattal opciót a megrendeléskor.
A honlapon bruttó (Áfá-s) árak szerepelnek?
A www.keveklima.hu webáruházban szereplő árak minden esetben tartalmazzák a 27%-os Áfá-t!