Garancia
SAMSUNG:
ALAPGARANCIA: 36 hónap
A garancia érvényesítésének feltétele: az üzembe helyezési előírások betartása, garanciajegy szakszerű kitöltése, és az évenkénti, számlával, vagy munkalappal igazolt szakszerű karbantartás.
LG:
ALAPGARANCIA: 12 hónap
+ 24 hónap (az üzembe helyezési előírások betartása, garanciafüzet szakszerű kitöltése, és évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt szakszerű karbantartás elvégzése esetén)
2015. június 15-től 10 év garancia vonatkozik minden Magyarországon vásárolt Mono-split Inverteres légkondicionáló kompresszorára (ingyenes alkatrész biztosítás), amely nem foglalja magában a javítás, a munka- és kiszállási díját.
MIDEA:
ALAPGARANCIA: 12 hónap
KITERJESZTETT GARANCIA:
Lakossági oldalfali mono-splitek esetében: +48 hónap teljeskörű garancia
Nem lakossági jellegű berendezések esetében: +24 hónap teljeskörű garancia
Párátlanítók esetében: NINCS
A kiterjesztett garanciát csak az általunk meghatározott készülékekre lehet érvényesíteni, minden más termékre csak az általános 1 év garancia vehető igénybe.
A kiterjesztett garancia feltételei:
1. A készülék importőre igazoltan a Planning&Trading Kft.
2. A készülék minimum évente egyszeri karbantartása a készülék üzembehelyezésétől számítva folyamatosan ingazoltan megtörtént.
MDV:
ALAPGARANCIA: 12 hónap
KITERJESZTETT GARANCIA:
Lakossági oldalfali mono-splitek esetében: +48 hónap teljeskörű garancia
Nem lakossági jellegű berendezések esetében: +24 hónap teljeskörű garancia
Párátlanítók esetében: NINCS
A kiterjesztett garanciát csak az általunk meghatározott készülékekre lehet érvényesíteni, minden más termékre csak az általános 1 év garancia vehető igénybe.
A kiterjesztett garancia feltételei:
1. A készülék importőre igazoltan a Planning&Trading Kft.
2. A készülék minimum évente egyszeri karbantartása a készülék üzembehelyezésétől számítva folyamatosan ingazoltan megtörtént.
GREE:
Lakossági mono split és multi berendezések: 36 hónap teljeskörű jótállás+24 hónap jótállás a kompresszorra.
Egyéb berendezések esetén: 36 hónap
DAIKIN: 3 év
Kérjük a vásárlás után a mellékelt kezelési utasítást és a garanciafüzetet olvassa el, valamint a beüzemelést követően bizonyosodjon meg arról, hogy a beüzemelő szakszerviz tájékoztassa Önt a szakszerű üzemeltetésről.
A garancia érvényét veszti:
Általános garanciális feltételek.
A berendezés üzembe helyezését csak az arra kiképzett szakember végezheti.
A jótállási igény csak a helyesen kitöltött jótállási jeggyel érvényesíthető.
A jótállási igényt a berendezés tulajdonosa érvényesítheti, amennyiben rendelkezésére áll a megfelelően kitöltött jótállásijegy, a fizetési (számla, nyugta) és a beüzemelési bizonylat.
A jótállási jegy megrongálódása, elhagyása, helytelen kitöltése, át- illetve kijavítása, a garancia elvesztésével jár!
Amennyiben a vásárolt készülék 3 munkanapon belül meghibásodik, azt a forgalmazó köteles kicserélni a vársárlás helyén, feltéve, ha a hiba nem a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, illetve ha a megfelelő dokumentumokat be tudja mutatni és a termék gyári csomagolása megvan.
A készülék meghibásodását az üzembehelyező szakszervíznél kell bejelenteni. Amennyiben a szakszervíz nem érhető el, úgy Samsung berendezések esetében hívja a 0680-SAMSUNG telefonszámot, egyéb berendezések esetén a KeveCom Kft szervízszámát (06-20/266-6840) ahol kollégáink tájékoztatják a további tennivalókról.
A garancia megszűnéseinek okai:
ALAPGARANCIA: 36 hónap
A garancia érvényesítésének feltétele: az üzembe helyezési előírások betartása, garanciajegy szakszerű kitöltése, és az évenkénti, számlával, vagy munkalappal igazolt szakszerű karbantartás.
LG:
ALAPGARANCIA: 12 hónap
+ 24 hónap (az üzembe helyezési előírások betartása, garanciafüzet szakszerű kitöltése, és évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt szakszerű karbantartás elvégzése esetén)
2015. június 15-től 10 év garancia vonatkozik minden Magyarországon vásárolt Mono-split Inverteres légkondicionáló kompresszorára (ingyenes alkatrész biztosítás), amely nem foglalja magában a javítás, a munka- és kiszállási díját.
MIDEA:
ALAPGARANCIA: 12 hónap
KITERJESZTETT GARANCIA:
Lakossági oldalfali mono-splitek esetében: +48 hónap teljeskörű garancia
Nem lakossági jellegű berendezések esetében: +24 hónap teljeskörű garancia
Párátlanítók esetében: NINCS
A kiterjesztett garanciát csak az általunk meghatározott készülékekre lehet érvényesíteni, minden más termékre csak az általános 1 év garancia vehető igénybe.
A kiterjesztett garancia feltételei:
1. A készülék importőre igazoltan a Planning&Trading Kft.
2. A készülék minimum évente egyszeri karbantartása a készülék üzembehelyezésétől számítva folyamatosan ingazoltan megtörtént.
MDV:
ALAPGARANCIA: 12 hónap
KITERJESZTETT GARANCIA:
Lakossági oldalfali mono-splitek esetében: +48 hónap teljeskörű garancia
Nem lakossági jellegű berendezések esetében: +24 hónap teljeskörű garancia
Párátlanítók esetében: NINCS
A kiterjesztett garanciát csak az általunk meghatározott készülékekre lehet érvényesíteni, minden más termékre csak az általános 1 év garancia vehető igénybe.
A kiterjesztett garancia feltételei:
1. A készülék importőre igazoltan a Planning&Trading Kft.
2. A készülék minimum évente egyszeri karbantartása a készülék üzembehelyezésétől számítva folyamatosan ingazoltan megtörtént.
GREE:
Lakossági mono split és multi berendezések: 36 hónap teljeskörű jótállás+24 hónap jótállás a kompresszorra.
Egyéb berendezések esetén: 36 hónap
DAIKIN: 3 év
Kérjük a vásárlás után a mellékelt kezelési utasítást és a garanciafüzetet olvassa el, valamint a beüzemelést követően bizonyosodjon meg arról, hogy a beüzemelő szakszerviz tájékoztassa Önt a szakszerű üzemeltetésről.
A garancia érvényét veszti:
- a Megrendelő a fizetési feltételeknek nem tett eleget,
- nem rendeltetésszerű használat esetén
- szakszerűtlen szerelés esetén
- ha a berendezést olyan személy helyezte üzembe, aki nem rendelkezik erre vonatkozóan jogosítványokkal.
Általános garanciális feltételek.
A berendezés üzembe helyezését csak az arra kiképzett szakember végezheti.
A jótállási igény csak a helyesen kitöltött jótállási jeggyel érvényesíthető.
A jótállási igényt a berendezés tulajdonosa érvényesítheti, amennyiben rendelkezésére áll a megfelelően kitöltött jótállásijegy, a fizetési (számla, nyugta) és a beüzemelési bizonylat.
A jótállási jegy megrongálódása, elhagyása, helytelen kitöltése, át- illetve kijavítása, a garancia elvesztésével jár!
Amennyiben a vásárolt készülék 3 munkanapon belül meghibásodik, azt a forgalmazó köteles kicserélni a vársárlás helyén, feltéve, ha a hiba nem a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, illetve ha a megfelelő dokumentumokat be tudja mutatni és a termék gyári csomagolása megvan.
A készülék meghibásodását az üzembehelyező szakszervíznél kell bejelenteni. Amennyiben a szakszervíz nem érhető el, úgy Samsung berendezések esetében hívja a 0680-SAMSUNG telefonszámot, egyéb berendezések esetén a KeveCom Kft szervízszámát (06-20/266-6840) ahol kollégáink tájékoztatják a további tennivalókról.
A garancia megszűnéseinek okai:
- szakszerűtlen telepítés
- nem rendeltetésszerű használat
- átalakítás
- helytelen tárolás
- elemi kár
- helytelenül kitöltött beüzemelési szelvény
- az előírt karbantartás hiánya,
- a berendezésen lévő gyári szám címke hiánya, megrongálódása