Sima, feliratos, megbizhatos

NEM TÁMOGATOTT BÖNGÉSZŐ!

Ön az Internet Explorer olyan verzióját használja, amelyet a kevecool.hu nem támogat!
Kérjük használja a Google Chrome, a Mozilla Firefox vagy az Internet Explorer legfrissebb verzióját!
További segítségért hívja ügyfélszolgálatunkat, a +36 53 352-926 vagy +36 20 KEVECOM (+36 20 5383-266) telefonszámon.

Frissítsen egy korszerű böngészőre!
Viszonteladói belépés

Kosár

Az Ön kosara üres!
Megrendeléshez kérjük használja a "Kosár"-ba gombot!

Gyártók

 
     
 
     
 

Megtekintett termékek

Ön még nem tekintett meg terméket!

Hírek, blog

Egyszerűsödtek a Samsung garanciális feltételei

Egyszerűsödtek a Samsung garanciális feltételei

Ezúton tájékoztatunk, hogy a KeveCom Kft által forgalomba hozott magyarországi garanciával rendelkező Samsung légkondicionáló berendezések regisztrációhoz kötött garanciális feltételei egyszerűbbé váltak.
 
Formula Renault vezetés

Formula Renault vezetés

A tavalyi év végén a karácsonyi ebédünkön az ajándékozás során két viszonteladó partnerünk is a Formula Renault vezetést választotta.
 
még több hír és blog bejegyzés

Vevő ajánlások

Egy Gree Home inverteres klímát rendeltem a keveklíma.hu oldalról. Az ügyfélszolgálat fél napon belül felvette velem a kapcsolatot, a klíma pedig 2 napon belül, már meg is érkezett. Minden úgy működött ahogy kell.

Rigó Judit, Székesfehérvár

még több ajánlás
Ingyenes házhozszállítás
Cetelem Online áruhitel
14 napos pénzvisszafizetés

Garancia


Árgarancia!

Olvasd el mit is jelent ez nálunk: KATTINTS!
 
SAMSUNG:
TELJESKÖRŰ GARANCIA: 24 hónap
KITERJESZTETT GARANCIA:
+36 hónap a kompresszorra
A garancia érvényesítésének feltétele: az üzembe helyezési előírások betartása, garanciafüzet szakszerű kitöltése, az évenkénti számlával igazolt szakszerű karbantartás.
 
LG:
ALAPGARANCIA: 12 hónap
+ 24 hónap (az üzembe helyezési előírások betartása, garanciafüzet szakszerű kitöltése, és évi 2x számlával vagy munkalappal igazolt szakszerű karbantartás elvégzése esetén)
2015. június 15-től 10 év garancia vonatkozik minden Magyarországon vásárolt Mono-split Inverteres légkondicionáló kompresszorára (ingyenes alkatrész biztosítás), amely nem foglalja magában a javítás, a munka- és kiszállási díját.

MIDEA:
ALAPGARANCIA: 12 hónap
KITERJESZTETT GARANCIA:
Lakossági oldalfali mono-splitek esetében: +48 hónap teljeskörű garancia
Nem lakossági jellegű berendezések esetében: +24 hónap teljeskörű garancia
Párátlanítók esetében: NINCS
garancia érvényesítésének feltétele az évi 2x-i számlával, vagy munkalappal igazolt karbantartás és a vásárlástól számított 30 napon belül a midea.hu oldalon történő termékregisztráció

GREE:
Lakossági: 3+2 év (regisztrálni nem kell)
 CAC, Multi: 1 év

DAIKIN: 3 év (regisztrálni nem kell)
 
Kérjük a vásárlás után a mellékelt kezelési utasítást és a garanciafüzetet olvassa el, valamint a beüzemelést követően bizonyosodjon meg arról, hogy a beüzemelő szakszerviz tájékoztassa Önt a szakszerű üzemeltetésről.
  
A garancia érvényét veszti:
  • a Megrendelő a fizetési feltételeknek nem tett eleget,
  • nem rendeltetésszerű használat esetén
  • szakszerűtlen szerelés esetén
  • ha a berendezést olyan személy helyezte üzembe, aki nem rendelkezik erre vonatkozóan jogosítványokkal.
 Általános garanciális feltételek.

A berendezés üzembe helyezését csak az arra kiképzett szakember végezheti.
A jótállási igény csak a helyesen kitöltött jótállási jeggyel érvényesíthető.
A jótállási igényt a berendezés tulajdonosa érvényesítheti, amennyiben rendelkezésére áll a megfelelően kitöltött jótállásijegy, a fizetési (számla, nyugta) és a beüzemelési bizonylat.
A jótállási jegy megrongálódása, elhagyása, helytelen kitöltése, át- illetve kijavítása, a garancia elvesztésével jár!
Amennyiben a vásárolt készülék 3 munkanapon belül meghibásodik, azt a forgalmazó köteles kicserélni a vársárlás helyén, feltéve, ha a hiba nem a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, illetve ha a megfelelő dokumentumokat be tudja mutatni és a termék gyári csomagolása megvan.
A készülék meghibásodását az üzembehelyező szakszervíznél kell bejelenteni. Amennyiben a szakszervíz nem érhető el, úgy Samsung berendezések esetében hívja a 0680-SAMSUNG telefonszámot, egyéb berendezések esetén a KeveCom Kft szervízszámát (06-20/266-6840) ahol kollégáink tájékoztatják a további tennivalókról.

A garancia megszűnéseinek okai:
  • szakszerűtlen telepítés
  • nem rendeltetésszerű használat
  • átalakítás
  • helytelen tárolás
  • elemi kár
  • helytelenül kitöltött beüzemelési szelvény
  • az előírt karbantartás hiánya,
  • a berendezésen lévő gyári szám címke hiánya, megrongálódása
a karbantartás ténye nincs számlával alátámasztva.

További tájékoztatás: KATTINTS!